2014. október 28., kedd

Issey Miyake Nuit D' Issey


Végre ma eljutottam egy parfümériába, ahol tartottak is ebből a nemrég megjelenő illatkreációból. Az igazság az, hogy nem nagyon izgat már fel egy új Issey illat, mert mind kiköpött L'Eau d'Iseey. Szerencsére az elég hamar világossá vált, hogy ez nem egy kissé variált utángyártott könnyen feledhető vacak lesz. Az igazság az, hogy ha nem tudom mit szaglászok meg nem mondom, hogy Issey-ről van szó. Nem egy tipikus Issey illat, de ez sajnos nem mondható el általában. Ami rögtön eszembe jutott róla, az a Chanel Egoiste Platinum-ja volt, majd beugrott a YSL Kouros-a is. Természetesen a fás jegy miatt ez teljesen más, de ott vannak a balzsamos-fűszeres jegyek amelyek hasonlóvá teszik, viszont emiatt különböznek a tipikus Issey illatoktól. Valóban éjszakai illat ez, és igazából annak állhat ez jól aki eszméletlen magabiztos és tudja mit is akar, igazi hódító illat. A hatóköre szerintem elég széles, a zsebemből éreztem a csík illatát, ja és nagyon tartós is legalább hat órahosszat kitart. Igazából ez egy oldschool illat, nekem a nyolcvanas évek ugranak be róla, és végre nem nyikhajoknak készítették, ez szuper maszkulin. Igazából nagyon tetszik, de még nagyon drága, meg nem hiszem, hogy az én stílusom, minden esetre ezt tuti elhasználnám ha ajándékba kapnám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése